090629

HOLA!

Ska berätta lite om helgen, började med att jag åkte till Jennifer i boden och schteke förfest med dom,
sen vidare in på området. Där vi dansade och drack cider inne i öltältet.
Fredagen var underbar förutom att jag fick sova i en trappuppgång, och inte vilken trapp uppgång som helst, utan Jennifer Mohss trappuppgång.
Tycker om dig iaf Jennifer ;)
Lördag då, schteke som fan på udden innan jag åkte till Boden och korkade lite fest!
Vi började i Jennifers lägenhet som nu även kallas "bastun".
Sen vidare in på området, förjävla mycket roligare på fredagen var det.
Nåväl, käkade lite thaimat FÖRJÄVLA GOTT! Sen gick vi till Max, förjävla långt, och sen till Jenkz place, ännu mer förjävla långt.
Tog oss i säng iaf, och sov 1timme innan vi skulle ta bussen till Luleå/Kalix för att invänta mer sömn.
Har haft en galen jävla helg, och tack Jenkz för att du finns ;D

Annars då, mamma åkte till Sthlm igår.
Både jag och syster saknar henne redan.
Fan vad jobbigt det är att vara hemma själv.
Tänka på mat, handling och fan vad jag ska bo hemma länge.
Tur att Relle och John är här, annars skulle vi fan aldrig klara oss.
Kan ju bara säga en sak mamma om du läser det här, det är städat och fint.
Vi kommer klara det här.

Har varit och tränat idag för första gången på förbannat länge.
Om man inte räknar med gym och prommisar.
Vi hade innebandyträning i sanden.
Eller först löpning dit och sen massa övningar i sanden sen löpning tillbaka.
Jag ville dö, ta livet av mig, men jag klarade det.
Nej, nu tänkte jag försöka mig in i duschen. Kan tänka mig att jag inte luktar så jävla gott =)

Oooops,glömde berätta. Har ÄNTLIGEN bokat tatto tid nu, så fredagen den 24juli kl 1200, ser ni mig bli gaddad.
Fyfan vad nervös jag är!

Nej, duschen var det.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Josse

Hurru, på torsdag ska ju jag och tatta mig ;)

2009-06-30 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0