day n' nite

Jag hade ett sånt jävla bra inlägg jag låg och tänkte på inatt, och nu när jag gick hem från jobbet.
Men jag kommer fan inte ihåg vad det är nu.
Så jävla typiskt. Kanske är för att man börjar bli gammal och lite senil?

Nåväl, det är förjävla mycket som händer nu.
Om man räknar bort allt jag jävla jobbar så är det midsommar, boden alive, min och idas promenad till boden,  pdol, lk, alanya.
Och sen är fan sommaren over.
Det är fan sjukt hur fort allt går.

Nej, nu ska jag dejta Chad Michael Murray, sover gör jag också med han.
Men innan det, så blir det en dusch!

Kommentarer
Postat av: Din fader

Sluta svära så mycket i din blogg.

2009-06-16 @ 09:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0