Förbjuden frukt

Jag har tänkt på en sak i några dagar nu.
Varför är det alltid så förbjudet att börja ha kontakt med sitt ex igen?
Jag kan ta ett exempel. Jag har börjat prata lite med mitt ex igen.
Eller bara på sms, inget annat. Vill absolut ingenting.
Bara det känns som en himla trygghet att prata med någon som redan vet allt om en.
Som känner mig ut och in på alla sätt och vis.
Som min mamma sa igår.

M: Paulina, vem smsar du med?
P: Hehe, det är hemligt
M: Men säg nu, och sen tar hon mobilen och kollar. Och säger igen....
M: Paulina, kommer du ihåg hur sårad du blev av han? Att han var otrogen mot dig.
     Men jag tror du behöver gå igenom det här igen..

Bara för att jag pratar med han så betyder det inte att vi ska INLEDA ett jävla förhållande.
Han var otrogen mot mig, men so what? Alla gör vi misstag.

Nåväl, iofs så har jag fan ingen aning varför jag började skriva det här.
Kände bara att skriva av mig lite, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0