Fröken vis-Larsson

Jag har kommit på en sak mina kära vänner..
Att det är så jävla gott att borsta tänderna på kvällarna, och sen ta en snus.
Det är en helt otrolig känsla, nästan en pirr känsla i hela kroppen.
Och man blir helt till sig. Det mina vänner borde ni testa snarast, och om ni inte snusar, så ta en cigg.
Vad som helst, ni kommer känna samma känsla som mig.

Sen har jag kommit på en annan sak.
Jag är fan vis.
Jag har fått 2visdomständer inom loppet av ett halv år typ.
Vis sa jag. Fan vad coolt.
När dom frågar nästan gång vad det är för speciellt med mig, så ska jag fan säga att jag har fått 2 visdomständer inom loppet av ett halv år!
Kanske inte så coolt, men vafan.

Nåväl, morsan är borta i 2månader. Helt galet, så jävla skönt!
Kontakta mig på msn, facebook, bdb, mobilen när jag får den.
DET HÄR KOMMER BLI EN GALEN SOMMAR!

Först nu, studenten, sen är det midsommar, sen boden alive, pdol, lk och sen alanya! FYFAN vilken sommar IDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0