GOD KVÄLL!

Tjena tjena!
Ska ta och berätta lite om min heeeeelg.
Fredagen: Studenten till alla dom jävlarna, grattis till er! Åkte på studentfika hos Zandra med Dessan och Vincent.
Där bjöds det på smörgåstårta och vanlig tårta, världens godaste tårta!!!!!
Åkte hem sen korkade vi upp till fest med Jasmine och hennes vän, åkte till Jocke där vi förfestade innan jag tog taxi in till stan. Grace stod på schemat. Grace sög, fan vad jag ångrar att jag for dit.
Nåväl, lördagen då.
Kalas hos Matilda, där vi fikade fikade fikade och sen middag, fläskfile & potatisgratäng, MUMS!
Trodde där ett tag att jag skulle spy av allt jag ätit men jag klarade mig =)
Josse kom till mig, vi gick till hemmakväll där vi korkade upp med chips, popcorn, dipp, godis och cola light.
Fyfan vad fet tänker ni, det tänker jag med.
Har fan ångest över allt jag ätit i helgen :p

Imorgon är det back to work, börjar 20 till 00,00. Sweet, som hela veckan ungefär.
Midsommar jag har inte planerat, ska fan vara nykter.
Men helgen därefter blir det Boden alive, WIHO! party party!
Sen är det bara några helger innan vi drar till Alanyaaaaaaa, OCH DÄR ÄR DET FAN PARTY PART!
Jag och Ida kommer rocka hela Turkiet och vi kommer ha förbannat kul, YEAAAAAAAAH!

Nu ska jag slå på One tree hill, och invänta john blund.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0