Godkväll

Har varit och sett på alla fina tjejer och killar som gått balen idag.
Kan man annat än att säga att man också vill gå balen?
Nåväl, får hoppas på att en riktigt goding bjuder mig nästa år ;) heheh.

Annars då, jag borde fan få diplom.
För alla som har sett mig dom senaste 2veckorna har sett min groteska utväxt.
Och nu mina vänner, så har jag äntligen färgat den! Hur wonderful är inte det då?
Ska bli skönt att se det "nya" resultatet.
Anledningen till att jag väntat så länge är för att jag ville bli blondin, men skippar nog det? Eller?
Vad säger ni?

Nej, nu ska jag duscha, och sen se heroes och invänta john blund.
Dock brukar det bli att jag endast ser ungefär 10min innan jag slockar. Sen får syster berätta vad som har hänt.
Ingen kan ju var bäst på allt?

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0