LITE SENT INLÄGG


Har inte tagit mig i säng ännu, och bussen till K-town (kalix) imorgon går 10,50.
Usch! Har verkligen vänt på dygnet kan man säga.
Men det är dom här jävla stängningarna som jag blir galen av.
Nåväl, ledig 2dagar back to work på söndag, då jag jobbar stängning hela veckan.

Midsommar imorgon, ska äta middag spela krocket, snapsa med pappa och hans nya familj ink hennes päron och vänner (tror jag?)
Efter det bär det av till Christians stuga med mina kära vänner.
Kommer nog bli bra, eller det kommer bli bra!
Bara vädret håller i sig, så är jag glad.

Nej, undra om man skulle slå på någon film och invänta john blund kanske?
Ja, får bli så. Känner redan att det kommer bli tungt att ta sig upp från soffan, bära in datorn och tvätta bort sminket.
Ibland önskar jag fan att jag vore kille, fan så skönt ni måste ha det utan sminket och tjosan allt vad tjejer har.

Kommentarer
Postat av: ola

ha ha det vet du :P jens som körde undrar om du är singel...

2009-06-20 @ 02:00:14
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0