MIDSOMMAR 09

Midsommar 09 var helt jävla galet, helt jävla crazy!
Check lista:
Kubb-CHECK
Snapsar-CHECK
Nakenbad-CHECK
Bastu-CHECK
Full som en gris-CHECK
Bilder- CHECK
Pussar-CHECK
Kramar-CHECK
Högstadietiden-CHECK

Fan hade verkligen en otrolig midsommar!
Började hos Susanne med middag(förrätt,varmrätt,efterrätt), alkoholintag, skratt m.m.
Vid 8 blev det raka spåret ut till Christians stuga, där vi hade förbannat kul!

Bilder från Krogfesten i Kalix och midsommar kommer när JOSSE ORKAR SKICKA ÖVER DOM!
Förbannat seg chej och mitt tålamod börjar rinna ut i sanden.
Ps, jag vet att du läser det här, så bäst att du skickar över dom innan du får dig en snyting.

Ikväll blir det lugnt tror jag. Åker till Luleå på ett tag med syster.
Hon ville att vi skulle gå och ta nån öl någonstans, kafelino har ju tydligen billig öl.
Men vettefan, känner för att äta en pizza, köpa chips, godis, dipp, popcorn och bara flotta!
Nåväl, det återstår att se.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila innan dom kommer och hämtar upp mig.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0