filmkväll

har kommit hem för ett tag sen, blev att sola och se film och mysa med syskonen Nilssons :)
dock kommer jag inte ihåg vad filmerna hette, den ena var så jävla dålig så vi bytte och jag kan ju inte säga att den andra var så mycket bättre..

imorgon ska jag cutta mig!
jag vet inte hur... menvafan, tror jag ska satsa på lugg? en jävla lång och tunnlugg, tycker det är så jävla snyggt :)
och om inte annat så är det bara att låta den växa ut.
däremot vet jag inte hur jag ska göra med resten av håret, men det återstår att se..
Carro får fixa det där ;)

sen mina vänner så kommer jag hem till Luleå imorgon igen.
yeah! jag längtar faktiskt hem lite, och min syster har skrivit tusen gånger om dagen att hon saknar mig
och att jag ska komma hem =)

nej, nu ska jag lägga bort datorn och invänta johnblund :)
puss på er!

10dagar kvar ;) WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0