Söndag

Goddag! :)

Är i Kalix, kom hit igår.
Då var det snabba ryck, fara till farmor och hämta det efterlängtade fikat som hon har bakat, finns det något bättre än farmors fika? Nej tror inte det :)
For och beställde pizza på älskade Trocca, världens bästa pizzeria i Kalix, 5av5 toasters.
Åkte till Josse efter jag hade käkat, chillade där och såg hennes jävligt söta hund! Fyfan, hade lust att sätta ner den i fickan och gå därifrån.
Frågade faktiskt henne om hon inte kunde tänka sig att byta mot pappa fågel, men det ville hon inte..
Efter många många om och men, så åkte vi till Maria som förövrigt fyllde 18år igår, Grattis!
Satt där och chillade innan det bar av till Öberg i Risön som hade en minifest, satt där och chillade innan pappa kom och hämtade mig..

Idag ska jag ha kalas eftersom jag snart fyller år.
Fan vad gott det ska bli med fika :D

Nej, nu ska jag fixa iordning det sista innan folket kommer :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0