090512

Idag har jag varit med Ida hela dagen.
Vi har promenerat, ätit mat och sett High School Musical 3 som vi hyrde för en dryga vecka sen....
Både hon och jag låg där med munnarna ner till brösten och dregglade.
Och sen kom vi på "varför är alla fula killar snälla & alla snygga är dryga och idioter?"
Vi borde ha en sån som Zac Efron, fyfan!
Han skulle man inte tacka nej till att skeda med, nejnej!

Annars då, foten gör ont, har bara mig själv att skylla eftersom jag har varit ute och gått..
Åkte till Gammelstad i panik, gick till Statoil eftersom våran kära tränare Per Johansson sa till mig
att gå dit så hämtade någon upp mig, det går 5min,10min,15,min,20min,25min,30min innan jag ger upp.
Och under den tiden har jag sett 3 TRE jävla bilar köra förbi utan att plocka upp mig...
Så jag gav upp och gick till bussen.

Nej, imorgon är det back to work, jobbar 20,30-00,45.
Sen hoppas jag på att Erik INTE cyklar hem, utan att han tar sitt förnuft till fånga och tar bilen som
stått på Donken parkeringen ett ex antal dagar.
Ska tjata på han!

Nu har jag alldeles precis poppat popnox och gjort dipp, väntar på att allas vårat favorit program ska börja
Desperate Housewives. Har även en liten pudel här sen i fredags som gillar att vara närgående.
Nog kan det vara mysigt, men den luktar förjävligt!

På återseende, ciao!
Btw,  imorgon ska jag ha telefoninterjvu om ett jobb i Thailand, wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0