090514

Sängen nu.
Upp halv 10imorgon på morgonpromenad med min kära vän Ida.
Och om jag inte följer så dödar hon mig, och det vill NI väl inte :)
Och då är ju frågan vafan jag gör vaken nu, jo jag har jobbat stängning.
Cyklade hem med Erik i en otrolig fart, trodde bena skulle gå av!
Kom hem typ halv2, skulle kolla försäkerligen att jag inte jobbade imorgon, och vilket jag inte gjorde.
Med glädje var jag på väg till sängen och införskaffa mig lite nattsömn, men då dök Josse upp på msn.
Den jäveln är i Vänersborg, jag vill också!
Nej, nu hör jag hur sängen skriker efter mig, hörs imorgon.
Btw, här är saker som jag och Ida ska göra i sommar :D
Vi har planerat dom i de minsta detalj, iaf utlandsresan.

*Börjar med krogfesten in the big town KALIX
*Gå till Boden och tillbaka
*PDOL
*LK
*En massa jävla brakafester!
*Sola, bada
*Hänga på uteserveringar och dricka alkohol(okej, den kom jag på nu men ida är sikkert på på den med:D)
*Sthlm 7augusti
*Alanya 8augusti
*Sen häromkring blir jag ju big sistahh!

Sen kommer jag nog inte på nå mer, men låter det inte bra?
Och att vi ska gå till Boden och tillbaka, hur kul kommer det inte se ut när vi går efter Boden vägen som
2gamar som inte har någon bil eller cykel.

Nej, skrev just att sängen skriker efter mig!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0