80TALS TEMA!

morgondagen kommer bli grym.
ibbeavslutning, 80tals tema, fyfan så skojj säger jag bara!
efter det blir det kafelino ( och ni som är där som ser mig, så vet ni att jag har varit på 80tals fest)
har en perfa outfit!
rosa leggings, turkos body, vita benvärmare och låga skor.
ska ha håret i en svans på sidan med jätte tuperat och hippieband, kommer bli grymt!
här ska det intas alkohol för hela slanten, och imorgon ska jag bara tänka på mig själv.
bara på mig själv och ingen annan! det förtjänar jag =)

nej, har precis målat mina naglar (ROSA), och ska hoppa in i duschen nu.
plikten kallar imorgon 09.00. plikten=mamma för er som inte visste det.
sen vid halv 11 blire lunch med världens bästa Ida och modevisning efter det.
måste även förbi röda korset och köpa någon tygsnodd i nån grym färg.

hörs imorgon, och imorgon lovar jag att knäppa massor med bilder.
var som länge sen sist.
puss!



jag gillar fan hippieband, och snygg är jag i det också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0