Godkväll.

Känner mig förbannat seg, äcklig  uttråkad, hungrig, trött (ovanligt,nae).
Blev inte många timmars sömn inatt, somnade strax efter 3, halv 4 ringer telefonen.
Och sen när jag äntligen skulle få sova mina kära 2timmar så hade mamma ställt sin mobil på kvart i fem,
och lagt den bredvid mig. Jag trodde först det var en dröm när jag hörde "Kom änglar" med Lars W, men icket!
Jag sket i den, ställde väckarn på kvart i sex. Erik ringer mig tjugo i 7 och undrar vadfan jag gör & vart jag håller hus.
Hmm, jag sov. Men jag sa att jag nyss hade vaknat, BIG JOKE!
Jag hade alltså försovit mig, halv 7 skulle jag vara på Donken. Fan så dåligt av mig, fan så jävla dåligt!
Nåväl, skyndade mig som en gris med allt vad tjejer måste göra på morgonen.
Och redan kvart över 7 steg jag in på donken. Måste säga att jag är stolt imponerad av mig själv.
Eftersom det tar 15-20min med cykel när man är förbannat trött, och 10 i vanliga fall.

Dagen rullade på som vanligt, jävligt mycket folk och ÄCKLIGT förbannat varmt inne på restaurangen.
Fyfan, lökade som en gris och trodde där ett tag att jag skulle svimma.
Men jag klarade mig.
Erik var som en liten pappa och gjorde oss ihågkommna att dricka mycket. Haha, kan fan inte tänka mig han som farsa.

Nåväl, jobbade till 3 cyklade raka spåret till kultantrappan där jag har suttit tills nu.
Nu ska jag duscha och sen sova. Sen ska jag höra om min syster är med att komma på bio.
Hoppas, för orkar inte göra något mer ansträngade ikväll.
Kanske tom ta taxi dit, okej det var en lögn. Men mina ben är som pasta.

Nej, duschen var det förfan.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0