FYFAN VILKEN BRA DAG JAG HAR HAFT IDAG!

Vaknade upp av att Ida ringde mig 09,40.
Ville dö, fyfan! Pallrade mig upp & slängde mig på kläderna satt upp håret och käkade ett äpple.
Gick vidare till Kungs för att träffa Ida där vi blev sittandes i solen allt för länge.
Våran plan var att gå en timmes promenad och sen äta på Kungs.
Men det vart tvärtom, vi käkade och gott var det!
Efter det blev det en timmes prommis runt sjön sen har vi vart och hämtat lite kataloger på utlandsresor.
Fast det blir nog ändå Alanya, fyfan så kul vi kommer ha! Gick hem till mig för att hämta
bikinin, sccccchhhteket på Idas ballis, skönt som fan!
Och jag somnade, nog fan måste det ha varit skönt då.
Sen har jag inte gjort så mycket mer än som allt när jag är med Ida, skratt skratt skratt skratt skratt.
Fyfan så vi kan garva åt skitsaker, humor som humor!

Nej, nu ska jag ta och lägga mig och se lite tv.


Hehe, Ida vad tycker du om låten?
"HÖR DU?"
Bara jag och Ida som förstår!

Kommentarer
Postat av: Idaa

HAHHHAHAHHA jag dööör!

2009-05-14 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0