I'm in love with a fairytale, even though it hurts

Tjolloho!
Nykommen hem från jåbet, ser på Ballar av stål, så jävla bra!
Annars idag då, mamma väckte mig 12 vi gick ner till udden och solade + lite frukost på den.
Ida kom och gav oss sällskap innan jag skulle iväg till jobbet.
Har fått färg, fabulos!

Imorgon blire jobb 10-15. Sen ska jag ut och gå med Ida.
Har FETÅNGEST över att jag inte har varit ute och gått  sen i lördags!
Så nu blir det hårdträning fram tills augusti, då vi sticker till Alanya, wonderful!

Annars då, helgen var grym. Speciellt fredagen.
Fyfan jag och Ida rockade på Cleo & karaoken.
Shit pommes, tom karaoke-han som fixade musiken-killen klappade igång stämningen
och tyckte vi var grymma! Fyfan, kanske ska sluta på donken och börja sjunga karaoke på heltid, Ida är nog säkert på ;)

Nej, nu ska jag se klart Ballar av stål, sen ska jag ta en liten prommis.
Puss!



Han är grym, och hans utseende och ögon gör ju inte saken sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0