JAG SKULLE PRÖVA MINA LÄPPAR MOT NÅN ANNAN, OM DU LÄMNADE MIG NU

Jag vill vara med dig. Vill vara med dig varje dag, varje minut, varje sekund av mitt liv.
Det gör så ont, så ont att något så nära kan vara så långt bort.


Just nu sitter jag hos Ida.
Vi har lite myspys, himla mysigt.
Var tänkt att vi skulle dra till Boden ikväll och skaka våra rumpor på Ice, men ingen bil-inge boden.
Och bortskämd som man har blivit så orkar man aldrig mer ta bussen dit....


Nej, den här dagen har känts förbannat jobbig.
Allt är så jävla jobbigt just nu. Allt kommer som i samma veva....
Och det är åt helvete.
Tur att jag sticker till Umeå på måndag och får vila upp mig & bara tänka på mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0