Jaha, samma visa igen

Jag kokar!
Jag vet inte om jag ska gråta eller bara ta det som en nypa salt?
Har varit allt för mycket gråt på sista tiden.
Fyfan vad less jag är på dig. Skulle aldrig ha satt mig in i denna situation och tro att
du inte är likadana som alla andra. För du är precis som alla andra.

Jag vet inte vad jag ska säga.. Vill bara att du ska flytta hem & att det kan vi.
Fast risken ligger nog på 0,1%.........

Fan jävla helvetes skit!!!!


Jag och Ida satt i bilen idag på väg från Sunderbyn då vi började prata om att lämna
stan för Sthlm eller Göteborg..
Och hur sugna vi är på att ha en kille var.
Och då kom vi fram till att alla killar här uppe i våran region är likadana och
tror att destomer tjejer dom knullar med, destomer populärare blir dom.
Men ack så fel ni har killar killar..
Näe Ida, kanske vi ska ta vårat pick och pack och sticka till Gbg, vi kan bilda storfamilj.
Du har ju redan volvo och jag har volvo, då behöver vi bara ett hus, en karl och sen mittiallt är man på smällen!


Näe, kan väl säga att jag är äckligt less den här stan och allt som har med killar att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0