Killar lär er!

Måste bara säga en sak till alla er killar som läser min blogg.
Här ska ni få några tips när ni är ute på krogen...

1 - Om vi tjejer vill dansa med er så kommer vi till er & kom fan inte till oss.
2 - Jag personligen hatar när ni fulla äckliga killar kommer och dansar bakom en och försöker ta på mig,
      (är nog inte ensam om att känna så) och man verkligen knuffar bort er och säger åt er och ni fattar inte.
       Utan ni kommer tillbaka gång på gång på gång på gång.
3 - Drick er inte så jävla fulla så ni inte fattar när ni ska försvinna...

Var bara tvungen att skriva eftersom jag blir så jävla irriterad och verkligen känner hat mot
killar som gör så. Och sen fattar dom inte när man knuffar bort dom eller säger till att dom ska gå sin väg!


Capish?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0