hellan

Tjena!!!! :D

Jag har bloggtorka...
Vafan ska man skriva om?
Orka läsa om mitt liv, det hääänder inte mycket, jobb,sova,äta,träna,jobb,sova,äta,träna osvosv..

Somsagt ska bege mig mot gymmet nu, har inte varit på helex på typ 100år känns det som!
Men måste fan börja komma igång med träningen nu!
Sen blir det jobb, 20-00,45.
Är såååå jävla less på stängningar, spy i min mun typ!
Gah, men bara att härda ut, för det blir fina pengar i slutändan.

Oh helvete nu såg jag att jag hade lite bråttom.
Tjingiling på er!



bästa vänner på flygplatsen i skeå, less på att vänta!!!!



första kvällen



fulltjej på båtturen typ 9 på morgonen, less som fan!

nej, justjafan, måste springa!
kolla bilder på fejjan tjingtjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0