pisssöndag

idag har varit en piss-jävla-fittig-söndag.
har legat under täcker i stortsett hela dagen.
humöret har varit nere på 0 och jag har gråtit över piss-saker!
hoppas tamefanimig att humöret är bättre imorgon.

tänkte faktiskt vara hurtig och börja gå ner till vägverket och fixa lämplen(ingen aning hur det stavas)
sen vidare till PO:s trafikskola.
hurra på mig.
måste dra tummen ur arslet nu och börja med kortet någon gång!


nej, nu ska jag lägga mig och se vänner.
fyfan vad underbart.
sov så gott, puss på er!

btw, idag när jag satt och kollade på oth på 5an, så räknade jag reklamen.
den var fan 9JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA MINUTER LÅNG! började 39 och slutade 49, inte sååå jävla okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0