ALANYA 09

Nu ska jag skriva lite om Alanya 09!
Fredagen den 28onde augusti 1500 satt vi jag, Ida & Linn oss på bussen på väg till Skelle.
Redan då började den galnaste resan jag nånsin varit med om!

Alanya 09 - GALET, GALET GALET GALET GALET GALET GALET GALET GALET GALET och lite mer galet!
Poolparty, alkohol i mängder, underbara människor, the doors, latino club, mcdonalds, galna turkar, galen receptionist, däckad emanuel utanför hotellrummet, däckad paulina utanför hotellrummet, däckad ida på toa, förfester på våran balkong, natt-pool bada, facebook, biljard, full på båttur(dom fick hämta oss).

Ja, det säger väl det mesta.
Det var varit det bästa jag någonsin varit med om.
Tack ni alla som förgyllde min resa, speciellt Ida & Linn!

Bilder finns på facebook.







Kommentarer
Postat av: fal

vad äre för gökar mvh fanny

2009-09-16 @ 13:49:30
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0