idol 2009.

idag såg jag idol.
har inte sett det sen förra onsdagen typ så passade på att se det idag.
och vem får jag se om inte självaste rabih jaber!
haha, världens snyggaste kille med världens härligaste röst och personlighet.

kommer aldrig glömma första gången jag träffade han.
det var när jag och josse var i umeå och var inne på stadium och tittade på fotbollsskor.
han stod också och tittade på fotbollsskor och fan så snygg han var!
han frågade mig och josse: spelar ni fotboll? och i vilket lag osv osv.
vi blev superduper glada såklart!
sen gick vi ut därifrån och började gå in mot torget då han kommer efter oss och stannar och
pratar med oss.
han frågade om vi skulle på äpplet (ett uteställe i umeå) och om han kunde få mitt telefonnummer.
han var ju så jävla snygg så jag kunde inte självklart inte säga nej ;)
sedan dess har vi pratat rättmycket på msn och sms, alltid när jag ska till umeå planerar vi att träffas.
men det blir aldrig så. men nu kanske man ska slå klackarna i taket och höra av mig nästa gång jag ska dit?;)
han är ju såååååååååååå jävla snygg, så en fika skulle inte skada ;D
och kommer han inte till umeå så får jag ta mig till lycksele, så enkelt är det!

nej, nu ska jag sova. halv 10 ska jag vara redo för helex.
och alla ni som känner mig vet att jag har det svårt att komma upp på mornarna.
hoppas det går imorgon för annars blir ida sur ;p

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0