SNUS-FANNY

fick post idag av cdon.com ett stort jävla paket.
tänkte vafan i helvete har jag beställt?får sva
men då var det ju bara systers lars winnerbäcks bok, 221 låtar eller nå sånt heter den.
tack gode gud för att det inte var min räkning.

imorgon har jag planerat, gymmet, hör och häpnad!!!
efter gymmet tänkte jag sola och sen färga håret.
och sova lite, måste passa på när mamma är borta, HALLELUJAH!
får sova hur länge jag vill, tack gode gud!
sen har jag innebandy, men vet inte om jag kan fara, måste fara, måste fara, måste träna
bort lite fläsk.

appråpå min syster så har hon börjat snusa.
när jag och ida satt i soffan och såg män som hatar kvinnor i lördags hörde jag hur hon sa till relle
"jag tycker det är så jävla coolt när tjejer snusar."
alltså måste hon ju tycka att jag är jävligt cool? har jag inte rätt?
så hon frågade om jag kunde kila ner på statoil och köpa en catch eucalyptus mini, visst kunde jag det
eftersom jag är världens bästa syster.
nu får jag frågor varje dag; palle, när slutar det bränna?
palle, varför blir jag snusfull?
palle, ser jag cool ut?

anledningen till att hon har börjat vet jag inte, men hon tycker det även
är coolt att man är beronde av något, snus är bättre än choklad säger hon nu.
sen skrev hon på fejjan idag om jag kunde köpa du-vet-vad i rosa eller svart plåtburk.
märkte heter mocca men det vet hon tydligen inte.
lillalillasyster, hoppas fan att du blir beronde.

nu vänner, sen sova i flera flera timmar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0