AMBASSADEUR!

hängde på ambassadeur ikväll...
vad ska jag säga.......... catja från paradise stod och hälsade alla välkomna.
fett snygg hon är alltså, skulle döda för hennes garderob och utseende...!!!
tråkig musik där inne, hörde swedish house mafia-one 15gånger under 2timmars tid.
inte okej.
fanns ett helt okej dansgolv med fett skön musik, men där ville icket mina vänner hänga.
så man tager vad man haver..
blev även invinkad till VIP avdelningen, uaaaaah! fyfan, en jävla massa brats(fulla som fan och fula fördendelen också), inte roligt alls...
träffade på några hottahotta som spelade i södertäljebasket.
fett snygga dom också.

annars har det inte hänt mycket, var på vapiano igår med en jävla massa folk och hade det trevligt.
sen bev det en drink eller 3drinkar eller hur många som helst ute.
fett soft:)

neeeeej, nu ska jag tvätta bort sminket och invänta sanja som är kvar på ambassadeur.
sen ska jag sova. ska sova hela dagen imorgon också förutom när jag ska och gymma och bada i jacuzzi på gymmet. underbart, längtar redan!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0