19:08

Dom sista dagarna har varit omtumlande... Lördagen hade jag ett fint och välbehövligt prat med en som betyder väldigt mycket för mig, jag har varit mer än lycklig sen dess!

Jag har blivit sjuk.... Igen.. Denna gång en antibiotika&penicillin kur..... Igen. Börjar snart vara immun mot penicillin.
Nåväl börjar bli frisk iallafall, very najs!

Var på 80års fest i Kalix i lördags. Mormor blev gammal, hon firades med mat på vikingen sedan kaffe och fika uppe hos henne.
Hela tjocka släkten var där, och fick träffa älsklings morfar<3

Nu har jag tagit helg till söndag 1430 iallafall, då är det jobb och personalfest efter det. Vi erbjuder 50% på mat till alla pappor som kommer och äter, så välkommen till Harrys:)

Väntar på Olivia, vi ska se idol och ha myskväll, SÅ. JÄVLA. SKÖNT!
Imorgon vankas fest! =))

Oj, detta blev ett långt inlägg. Slänger upp två bilder från helgen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0