22.40

Hej!!

Har bestämt mig för att blogga igen, för att våran älskade vän ska kunna följa oss i Sverige medans hon och hennes man glassar runt i Teneriffa:)


Måste ta upp en grej som jag blir så jävla förbannad på!!!
Dom på facebook som håller på att skriva; ååh nu har jag verkligen kommit igång med träningen. Var på 15timmars spinning efter det så tog jag en powerwalk på 17timmar. Nu börjar det nya livet utan alkohol och bara sätta träningen i fokus.

En dag senare: vem är måtta och varför ska jag dricka med han? Skåååål!!!

Man ba, plzzzzzzzzzz du får inte mer uppmärksamhet för att du kör den. Sanningen är den att vi skiter i om du är på 17timmars pw eller inte super med måtta.

Skulle kunna döda för sånt!!!! Blir så förbannad.....:@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0